39. #vadegrejen med "Marketing as usual is dead"?

Under årets Workout Åre Business Day-event var Sweaty Business inbjudna att föreläsa kring vad som funkar och inte i dagens marknadsföring. I detta avsnitt har vi gjort om föreläsningen till ett poddavsnitt. Ämnena som vi tar upp och förklarar närmare är: "Brand. Brand. Brand" - Aldrig tidigare har varumärket varit viktigare än idag. Varför är det så, vilka goda exempel finns det och hur kan vi i träningsbranschen tänka? "Social Selling" - Traditionell försäljning har i och med de sociala mediernas framväxt till stor del förändrats och ändrat skepnad. Hur ska man ta sig an försäljning i sociala kanaler? "Me, Myself and I" -  Vi är inne i individualismens tidevarv. Hur påverkar detta hur människor (kunder/potentiella kunder) beter sig och vad är viktigt att tänka på om man vill nå fram till individen? .   .   . I och med detta tar podden sommaruppehåll och är tillbaks igen i augusti/september. .   .   . Följ Sweaty Business: Web: sweatybusiness.se Instagram: @sweatybusinessmedia Facebook: Sweaty Business Brian van den Brink (värd): @brianvdb

Om Podcasten

En podcast med Brian van den Brink om det senaste från träningsbranschens dynamiska värld. #sweatybusinesspod