#131 Prestationsbaserad marknadsföring - Fredrik Lindros

Att betala för exponering är något som är synonymt med marknadsföring men i och med digitaliseringen har nya möjligheter tillkommit. Prestationsbaserad marknadsföring, som via data kan tillåta företag att endast betala för effekt, konverteringar och affärsnytta, är något som växt otroligt det senaste decenniet. Fredrik Lindros som är VD på Speqta är en expert på området och ger dig en femton minuters crash-course i något som bör ses om allmänbildning idag. Glöm inte prenumerera och följ oss på instagram  

Om Podcasten

Under 15 är podden som demokratiserar kunskap och lär dig nya saker varje måndag på under femton minuter. I varje avsnitt bjuds det in en expert där Henric Smolak och gästen diskuterar ett hett aktuellt ämne. En perfekt podd att lyssna på påväg till eller ifrån jobbet för att hålla dig uppdaterad i heta teknologier och digitala fenomen. Prenumerera på podden och följ oss på instagram @underfemton