#350 Interaktiva annonser - Karl Höglund

En mediaveteran i studion som tycker det är dags för marknadsförare att överge gamla tredjepartscookies och omfamna andra tekniker där engagemang, varumärkesmedvetenhet samt ett starkt rykte står i centrum. Världens största digitala annonsformat är Display/Banners där innovationsgraden varit väldigt låg sedan internets begynnelse, menar nästa veckas gäst Karl Höglund som är managing partner för Adtech på Xiris Group. I dagens avsnitt diskuterar vi interaktiva annonser och streaming i en grym kvart. Glöm inte prenumerera och följ oss på instagram

Om Podcasten

Under 15 är podden som demokratiserar kunskap och lär dig nya saker varje måndag på under femton minuter. I varje avsnitt bjuds det in en expert där Henric Smolak och gästen diskuterar ett hett aktuellt ämne. En perfekt podd att lyssna på påväg till eller ifrån jobbet för att hålla dig uppdaterad i heta teknologier och digitala fenomen. Prenumerera på podden och följ oss på instagram @underfemton