#73 Ugens Rapport #2 Storebæltsbroens Årsrapport 2022

Andet afsnit af Ugens Rapport. En podcast som hver uge stiller skarpt på en rapport, undersøgelse, notat eller lignende fra det offentlige.I denne uge tager jeg årsrapporten fra Sund & Bælt Holding A/S og A/S StorebæltLidt fakta fra årsrapporterne:A/S Storebælt er tilbagebetalingstiden uændret 36 år, hvilket betyder, at gælden vil være tilbagebetalt i 2034.Nykredits koncernchef Michael Rasmussen er bestyrelsesformand for Sund & Bælt Holding A/S.Staten har fået 11 mia i udbytte i broens levetid.Der har kørt over en kvart milliard køretøjer over Storebælt siden broens åbning.God fornøjelse.LinksLink til Sund & Bælt Holding 2022 årsrapportLink til A/S Storebælt 2022 årsrapportWeb: Magtindsigt.dkNyhedsbrev:Tilmeld NyhedsbrevSkriv: KontaktFacebook: Magtindsigt - Visbys VerdenTwitter: @rvisby

Om Podcasten

Magtindsigt (Visbys Verden). Jeg roder i detaljer, aktindsigter, vedtægter og andet. Og forsøger at afdække hvordan dine og mine penge bliver brugt. Samt hvad jeg nu ellers falder over på min vej.