David Scharfstein, affärsområdeschef på Brilliant, om framtidens kundservicemedarbetare och insikter från deras benchmark med 2,3 miljoner enkätsvar!

Många vet att spelplanen har förändrats och att kunderna har högre kravbild när de behöver ”mänsklig” kontakt med kundservice.David Scharfstein, affärsområdeschef på Brilliant, delar i detta avsitt med sig av:Hur man får något att hända med det man mäter och vilka fallgropar som finns.Insikter från Brilliants benchmark med över 2,3 miljoner enkätsvar. Vilka lyckas och varför? Vilka har det tufft?Vilka kompetenskrav som kommer finnas på framtidens kundservicemedarbetare och hur man behåller dem.Du kan kontakta David här:https://www.linkedin.com/in/david-scharfstein-1aab4972/Wowpodden i samarbete med Connectel. Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Om Podcasten

Sveriges första podd om service med serviceproffset Emilie Loman!Med nyfikenhet i kombination med egna erfarenheter och toppat med olika spännande gäster avhandlas det på cirka 15-30 minuter per avsnitt ämnen inom service och kundupplevelse, ämnen med hög igenkänningsfaktor som många av oss kan ta till sig av. Det räcker inte med att bara ge bra service längre utan du behöver ge wowservice för att behålla dina kunder och sticka ut.I Wowpodden får du inspiration, värdefulla tips och erfarenheter från hur det fungerar i praktiken kombinerat med fakta och forskning för att du ska kunna skapa magiska kundupplevelser!Wowservice - Skapar kunder som köper mer och berättar om er för fler!  Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.