Den enkla sanningen om AI med Amer Mohammed

I del två av Wowpodden med Amer Mohammed, så djupdyker vi i när och hur företag bör implementera AI, vilket ansvar och mandat de anställda bör ha och hur begreppet innovation kommer förändras.Någonting som stämmer redan idag, och som kommer bli ännu mer väsentligt är att ha tydlig ledstjärna i organisationen. Med en klar och tydlig vision kan man alltid återvända till kärnan och syftet med varje arbetsuppgift som utförs och varje investering som görs.Amer pratar dessutom mer om kundvärdeledjan och vi går tillbaka till den enkla sanningen att oavsett vilka tekniska förutsättningarna som finns, handlar kundvärdekedjan alltid om att skapa en enkel och smidig upplevelse för kunden. Teknisk utveckling ska inte implementeras för sakens skull. Fundera istället på vad du kan ta in och hur det kan förbättra era interna processer eller era kunders problem. Inspireras av andra bolag och framförallt, om du har gett ett ansvar så behöver du även ge mandat.I detta avsnitt går vi även igenom:När passar det inte med AI?Hur kan man med hjälp av AI driva innovation på en strategisk nivå?Vad som menas med ett innovations mindset och varför det kommer vara så viktigt.Lyssna på avsnittet för att ta en titt i spåkulan och utforska framtiden med AI!Du kan kontakta Amer här:https://www.linkedin.com/in/iamer/Titta på avsnittet på YouTube här: https://youtu.be/xqeE59dxKxEWowpodden i samarbete med Connectel. Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Om Podcasten

Sveriges första podd om service med serviceproffset Emilie Loman!Med nyfikenhet i kombination med egna erfarenheter och toppat med olika spännande gäster avhandlas det på cirka 15-30 minuter per avsnitt ämnen inom service och kundupplevelse, ämnen med hög igenkänningsfaktor som många av oss kan ta till sig av. Det räcker inte med att bara ge bra service längre utan du behöver ge wowservice för att behålla dina kunder och sticka ut.I Wowpodden får du inspiration, värdefulla tips och erfarenheter från hur det fungerar i praktiken kombinerat med fakta och forskning för att du ska kunna skapa magiska kundupplevelser!Wowservice - Skapar kunder som köper mer och berättar om er för fler!  Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.