Elin Trapp, Head Of Customer Relations på Lyko, om deras resa till wowservice och hur de jobbar med konceptet "Let´s wow!

I detta avsnitt möter jag Elin Trapp, Head Of Customer Relations på Lyko, för att höra mer om deras resa och hur de arbetar för att wow:a sina kunder.Vi pratar bland annat om:Deras strategi för att få wowade kunder.Hur de arbetar med att motivera och engagera sina medarbetare så de får behålla dem.Trender för när deras kunder är supernöjda med deras service vs mindre nöjda.Lyssna på när Elin Trapp delar med sig av konkreta tips, strategier och lärdomar för hur de lyckas wowa sina kunder!Du kan kontakta Elin här:https://www.linkedin.com/in/elin-trapp-a4068a106/Wowpodden i samarbete med Connectel. Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Om Podcasten

Sveriges första podd om service med serviceproffset Emilie Loman!Med nyfikenhet i kombination med egna erfarenheter och toppat med olika spännande gäster avhandlas det på cirka 15-30 minuter per avsnitt ämnen inom service och kundupplevelse, ämnen med hög igenkänningsfaktor som många av oss kan ta till sig av. Det räcker inte med att bara ge bra service längre utan du behöver ge wowservice för att behålla dina kunder och sticka ut.I Wowpodden får du inspiration, värdefulla tips och erfarenheter från hur det fungerar i praktiken kombinerat med fakta och forskning för att du ska kunna skapa magiska kundupplevelser!Wowservice - Skapar kunder som köper mer och berättar om er för fler!  Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.