Hur AI och kundförväntningar formar framtidens företag med Johan Parmler, VD Svenskt Kvalitetsindex!

Hur mår vi på jobbet? Vad tycker medarbetare och kunder om AI egentligen? Och vad är det som får medarbetare att trivas och känna sig motiverade och kunderna att bli lojala?I det här avsnittet diskuterar vi vikten av engagerade medarbetare för att skapa nöjda och lojala kunder. Vi pratar också om hur AI påverkar både medarbetare och kunder, och vad vi kan lära oss av historien om kundernas förväntningar.Dessutom dyker vi ner i två spännande studier som visar på insikter om kundnöjdhet och hur företag kan överträffa förväntningarna – även när leveransen är bra, men varumärket får en sämre bedömning.Missa inte detta avsnitt med Svenskt Kvalitetsindex VD Johan Parmler.Lyssna in avsnittet och få en kickstart inför höstens arbete!Du kan kontakta Johan här:https://www.linkedin.com/in/parmler/ Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Om Podcasten

Sveriges första podd om service med serviceproffset Emilie Loman!Med nyfikenhet i kombination med egna erfarenheter och toppat med olika spännande gäster avhandlas det på cirka 15-30 minuter per avsnitt ämnen inom service och kundupplevelse, ämnen med hög igenkänningsfaktor som många av oss kan ta till sig av. Det räcker inte med att bara ge bra service längre utan du behöver ge wowservice för att behålla dina kunder och sticka ut.I Wowpodden får du inspiration, värdefulla tips och erfarenheter från hur det fungerar i praktiken kombinerat med fakta och forskning för att du ska kunna skapa magiska kundupplevelser!Wowservice - Skapar kunder som köper mer och berättar om er för fler!  Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.