Hur AI och kundförväntningar formar framtidens företag med Johan Parmler, VD Svenskt Kvalitetsindex!
Hur mår vi på jobbet? Vad tycker medarbetare och kunder om AI egentligen? Och vad är det som får medarbetare att trivas och känna sig motiverade och kunderna att bli lojala?I det här avsnittet diskuterar vi vikten av engagerade medarbetare för att skapa nöjda och lojala kunder. Vi pratar också om hur AI påverkar både medarbetare och kunder, och vad vi kan lära oss av historien om kundernas förväntningar.Dessutom dyker vi ner i två spännande studier som visar på insikter om kundnöjdhet och hur företag kan överträffa förväntningarna – även när leveransen är bra, men varumärket får en sämre bedömning.Missa inte detta avsnitt med Svenskt Kvalitetsindex VD Johan Parmler.Lyssna in avsnittet och få en kickstart inför höstens arbete!Du kan kontakta Johan här:https://www.linkedin.com/in/parmler/ Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.