Kundcentrering med Linda Öhling, grundare av House of CX!

Att öka kundcentreringen och skapa en hållbar organisation som når ambitiösa mål, det låter väl som en dröm?Vi lever i en upplevelse-era, en tid när organisationer behöver flytta fokus från att tänka och agera inifrån och ut, till att ha fokus inställt på dem som de finns för, kunderna. Fördelarna med kundcentrering är många, då kundcentrerade organisationer både är mer lönsamma, växer mer och kan påvisa mer engagerade medarbetare än andra. Omställningen omfattar ofta ett transformativt arbete kring customer experience (CX) som spänner över hela organisationen. Hur långt har ni kommit i er omställning?Detta går att läsa på denna poddgästs hemsida. Kundcentrering och CX pratas det mycket om idag men hur får man egentligen till det?Linda Öhling, grundare av House of CX, delar i detta avsnitt med sig av:Hur du får till kundcentrering i din organisation och hur du kan börja ställa om redan idag.Ledarskapet i en kundcentrerad vs icke kundcentrerad organisation.Upplevelseblommans nio förmågor för kundcentrering.Och mycket mer.Lyssna in avsnittet och kickstarta din kundcentreringsresa!Du kan kontakta Linda här:LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/linda-%C3%B6hling/Hemsida: https://houseofcx.se/Wowpodden i samarbete med Connectel. Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Om Podcasten

Sveriges första podd om service med serviceproffset Emilie Loman!I Wowpodden möter Emilie personer som inspirerar henne och som delar den gemensamma passionen för wowservice. Tillsammans utforskar de vad som krävs för att inte bara ge bra service utan wowservice - Service som skapar lojala kunder och bygger starka varumärken. Ämnena berör allt från hur du skapar en vinnande servicekultur, höjer medarbetarnas engagemang till hur du ökar kundnöjdheten.Varje avsnitt är ca 15-30 minuter och fyllda med inspirerande berättelser, praktiska tips och tankeväckande insikter. Allt från vardagliga wow-ögonblick till ögonblick som verkligen testar gränserna. Från forskning till konkreta verktyg som kan ta din service till nästa nivå.Följ med på resan och låt dig inspireras av samtal mellan människor som brinner för att skapa magiska kundupplevelser inifrån och ut.Wowservice - Skapar kunder som köper mer och berättar om er för fler!  Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.