Kundservice i framkant med Apohems Head of Customer Service Frida Wallin!
I detta avsnitt dyker vi in i Apohems imponerande kundserviceresa! đApohem tog 2023 hem Pricerunners prestigefyllda pris Ă rets e-mĂ€stare alla kategorier samt Ă rets e-handlare inom kategorin HĂ€lsa och förstĂ€rker dĂ€rmed positionen som en av de ledande aktörerna i Sverige inom e-handel, inte minst inom hĂ€lsa och vĂ€lmĂ„ende.Apohems kundserviceteam har 3 Ă„r i rad kammat hem Imbox Ă„rliga utmĂ€rkelse 'Customer Service of the yearÂŽ med nomineringen: "Med ert stora engagemang och föredömliga anvĂ€ndning av ImBox tjĂ€nster, har ni tilldelats ImBox Customer Service Awards 2024 â Customer Service of the Year. Er verksamhet har upprĂ€tthĂ„llit en exceptionell kundservice och visat vad en kundupplevelse i vĂ€rldsklass innebĂ€r."I detta avsnitt delar Frida Wallin, Head of Customer Service pĂ„ Apohem, med sig av insikter och erfarenheter frĂ„n den imponerande transformationsresa som har gjort Apohem till en stor aktör inom e-handel.Hon delar bland annat med sig av:đ Vilka framgĂ„ngsfaktorer som bland annat har bidragit till att de har blivit utnĂ€mnda till Ă„rets e-handlare.đ§ Vilka hinder de har stött pĂ„ och hur de har övervunnit dem.đź Vilka trender hon ser inom kundservicevĂ€rlden och vad Apohem har i pipen.Och mycket mer.Följ med oss i detta inspirerande samtal och fĂ„ vĂ€rdefulla insikter om framtidens kundservice! đDu kan kontakta Frida hĂ€r:https://www.linkedin.com/in/frida-wallin-73853467/ Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.