Ledarskapsspecial med Susanne de Boer, del 2 av 4.

Vi tog rekord i samtal igår - hurra! Eller är det verkligen bra att ta så många samtal som möjligt? Lång kö, återkommande kunder som ringer igen i samma ärende, växande backlog, tappade samtal, arga kunder i sociala medier och omotiverade medarbetare. Känner du igen dig? Vad kan det bero på? Kan det bero på vilka resultat du mäter?Att mäta allt möjligt på en kundservice är bra men vad är det du som chef bör ha fokus på för att skapa en kundservice i världsklass? Vilka mål skapar bättre service för kunderna och ökat engagemang hos medarbetarna och vad är det egentligen ledningsgruppen och andra intressenter på företaget vill se? Vad är det för resultat du vill uppnå?Var börjar jag?Börja med att lyssna på senaste avsnittet av Wowpodden med serviceexpertsduon Lilo, som är Joakim Lindström och Emilie Loman, och ledarskapskonsulten Susanne De Boer från Resultatbolaget för att få inspiration, tips och konkreta verktyg för hur du skapar en kundservice i världsklass. Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Om Podcasten

Sveriges första podd om service med serviceproffset Emilie Loman!I Wowpodden möter Emilie personer som inspirerar henne och som delar den gemensamma passionen för wowservice. Tillsammans utforskar de vad som krävs för att inte bara ge bra service utan wowservice - Service som skapar lojala kunder och bygger starka varumärken. Ämnena berör allt från hur du skapar en vinnande servicekultur, höjer medarbetarnas engagemang till hur du ökar kundnöjdheten.Varje avsnitt är ca 15-30 minuter och fyllda med inspirerande berättelser, praktiska tips och tankeväckande insikter. Allt från vardagliga wow-ögonblick till ögonblick som verkligen testar gränserna. Från forskning till konkreta verktyg som kan ta din service till nästa nivå.Följ med på resan och låt dig inspireras av samtal mellan människor som brinner för att skapa magiska kundupplevelser inifrån och ut.Wowservice - Skapar kunder som köper mer och berättar om er för fler!  Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.