Lina och Hanna från Redway, om viktiga KPI:er för kundservice!

Att följa och mäta KPI:er är en avgörande del för att kunna leverera kundservice i världsklass. Vad är viktigt att tänka på när man sätter de grundläggande KPI:erna? Vad ska man mäta och vad ska man sätta mål på? Vad är extra viktigt att tänka på när du pratar om KPI:er med dina medarbetare?I tre fullspäckade avsnitt kommer vi djupdyka i aktuella ämnen inom kundservice tillsammans med Lina och Hanna, verksamhetskonsulter från Redway.I det andra avsnittet pratar vi om KPI:er (key performance indicators) och hur du på ett effektivt sätt kan jobba med det i din organisation.Du kommer i kontakt med Lina och Hanna här:https://www.redway.se/medarbetare/Wowpodden i samarbete med Connectel. Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Om Podcasten

Sveriges första podd om service med serviceproffset Emilie Loman!I Wowpodden möter Emilie personer som inspirerar henne och som delar den gemensamma passionen för wowservice. Tillsammans utforskar de vad som krävs för att inte bara ge bra service utan wowservice - Service som skapar lojala kunder och bygger starka varumärken. Ämnena berör allt från hur du skapar en vinnande servicekultur, höjer medarbetarnas engagemang till hur du ökar kundnöjdheten.Varje avsnitt är ca 15-30 minuter och fyllda med inspirerande berättelser, praktiska tips och tankeväckande insikter. Allt från vardagliga wow-ögonblick till ögonblick som verkligen testar gränserna. Från forskning till konkreta verktyg som kan ta din service till nästa nivå.Följ med på resan och låt dig inspireras av samtal mellan människor som brinner för att skapa magiska kundupplevelser inifrån och ut.Wowservice - Skapar kunder som köper mer och berättar om er för fler!  Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.