Mari Nygander, verksamhetsutvecklare på Telenor, om deras resa från bra service till wowservice!

Mari Nygander är en innovativ ledare med styrkor inom verksamhetsutveckling och förändringsledning som brinner för att skapa, resultat, värde och lönsamhet och är just nu på Telenor.Mari delar i detta avsnitt generöst och konkret med sig av Telenors serviceresa. Hon delar bland annat med sig av:Lärdomar och framgångar de hittills mött på vägen från bra service till wowservice.Hur de har gjort för att skapa de bästa förutsättningarna för alla sina medarbetare att leverera wowservice till alla Telenors kunder.Vad de har i pipen framåt för att fortsätta resan mot målet.Du kan kontakta Mari här:https://www.linkedin.com/in/mari-nygander-55065714/ Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Om Podcasten

Sveriges första podd om service med serviceproffset Emilie Loman från wowservice.se!Med nyfikenhet i kombination med egna erfarenheter och toppat med olika spännande gäster avhandlas det på cirka 15 minuter per avsnitt ämnen inom service och kundupplevelse, ämnen med hög igenkänningsfaktor som många av oss kan ta till sig av. Det räcker inte med att bara ge bra service längre utan du behöver ge wowservice för att behålla dina kunder och sticka ut.I Wowpodden får du inspiration, värdefulla tips och erfarenheter från hur det fungerar i praktiken kombinerat med fakta och forskning för att du ska kunna skapa magiska kundupplevelser!Wowservice - Skapar kunder som köper mer och berättar om er för fler!I samarbete med Connectel – Lösningar och insikter som leder till nöjdare kunder  Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.