Maria Christofi Johansson, serviceexpert, om kundfokus och hur du kan få till det i din organisation!

Vad innebär det egentligen att vara kundfokuserad? Hur kan man, på riktigt, jobba med det i sin organisation? Vilka behöver man få med sig och hur får man det?Lyssna på när Maria Christofi Johansson, serviceexpert och egenföretagare, delar med sig av insikter och konkreta tips till dig som vill jobba ännu mer med kundfokus och öka det i ditt företag, organisation eller grupp.Du hittar Maria här:https://www.linkedin.com/in/mariacj/Wowpodden i samarbete med Connectel. Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Om Podcasten

Sveriges första podd om service med serviceproffset Emilie Loman!I Wowpodden möter Emilie personer som inspirerar henne och som delar den gemensamma passionen för wowservice. Tillsammans utforskar de vad som krävs för att inte bara ge bra service utan wowservice - Service som skapar lojala kunder och bygger starka varumärken. Ämnena berör allt från hur du skapar en vinnande servicekultur, höjer medarbetarnas engagemang till hur du ökar kundnöjdheten.Varje avsnitt är ca 15-30 minuter och fyllda med inspirerande berättelser, praktiska tips och tankeväckande insikter. Allt från vardagliga wow-ögonblick till ögonblick som verkligen testar gränserna. Från forskning till konkreta verktyg som kan ta din service till nästa nivå.Följ med på resan och låt dig inspireras av samtal mellan människor som brinner för att skapa magiska kundupplevelser inifrån och ut.Wowservice - Skapar kunder som köper mer och berättar om er för fler!  Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.