Maria Christofi Johansson, serviceexpert, om kundfokus och hur du kan få till det i din organisation!

Vad innebär det egentligen att vara kundfokuserad? Hur kan man, på riktigt, jobba med det i sin organisation? Vilka behöver man få med sig och hur får man det?Lyssna på när Maria Christofi Johansson, serviceexpert och egenföretagare, delar med sig av insikter och konkreta tips till dig som vill jobba ännu mer med kundfokus och öka det i ditt företag, organisation eller grupp.Du hittar Maria här:https://www.linkedin.com/in/mariacj/ Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Om Podcasten

Sveriges första podd om service med serviceproffset Emilie Loman från wowservice.se!Med nyfikenhet i kombination med egna erfarenheter och toppat med olika spännande gäster avhandlas det på cirka 15 minuter per avsnitt ämnen inom service och kundupplevelse, ämnen med hög igenkänningsfaktor som många av oss kan ta till sig av. Det räcker inte med att bara ge bra service längre utan du behöver ge wowservice för att behålla dina kunder och sticka ut.I Wowpodden får du inspiration, värdefulla tips och erfarenheter från hur det fungerar i praktiken kombinerat med fakta och forskning för att du ska kunna skapa magiska kundupplevelser!Wowservice - Skapar kunder som köper mer och berättar om er för fler!I samarbete med Connectel – Lösningar och insikter som leder till nöjdare kunder  Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.