Mona Silfver, VD på H1, om hur H1 grundades i en vilja att förändra kundservicebranschen!

En fungerande företagskultur som präglas av arbetsglädje och engagemang leder till ännu bättre resultat. En kultur som är icke fungerande kan leda till många ersättningsrekryteringar, minskad produktivitet och hög sjukfrånvaro.Jag har fått äran att djupdyka i H1s välfungerande företagskultur och Happy Filosofi. Ett kvitto på att de har lyckats är att de har lägst personalomsättning på marknaden.I tre fullspäckade avsnitt skildras H1s arbete med Happy Filosofin ur tre olika perspektiv. Den röda tråden ligger fokuserad på hur H1s företagskultur Happy Filosofin har bidragit till att skapa en kvalitetscertifierad kundservice - både för medarbetare, kund och slutkund.I det första avsnittet möter jag Mona Silfver, VD. Lyssna på när hon, på 7 minuter, berättar om hur H1 grundades i en vilja att förändra kundservicebranschen, och hur det arbetet fortsätter än idag.Du kommer i kontakt med Mona här:mona.silfver@h1.se Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Om Podcasten

Sveriges första podd om service med serviceproffset Emilie Loman från wowservice.se!Med nyfikenhet i kombination med egna erfarenheter och toppat med olika spännande gäster avhandlas det på cirka 15 minuter per avsnitt ämnen inom service och kundupplevelse, ämnen med hög igenkänningsfaktor som många av oss kan ta till sig av. Det räcker inte med att bara ge bra service längre utan du behöver ge wowservice för att behålla dina kunder och sticka ut.I Wowpodden får du inspiration, värdefulla tips och erfarenheter från hur det fungerar i praktiken kombinerat med fakta och forskning för att du ska kunna skapa magiska kundupplevelser!Wowservice - Skapar kunder som köper mer och berättar om er för fler!I samarbete med Connectel – Lösningar och insikter som leder till nöjdare kunder  Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.