Peter Adielsson, försäljnings- och tillväxtchef på Voxo, om kundinsikter, coachens roll i framtiden och kundmötesanalys!

Varför bör man arbeta med analys av kundmötet och skiljer sig analys av skriven kommunikation och mot ett telefonsamtal åt?Hur kan man effektivt arbeta med de kundinsikter som finns att hämta i guldgruvan kundservice och hur får man resten av företaget att lyssna?Lyssna på när Peter Adielsson, försäljnings- och tillväxtchef på Voxo, delar med sig av strategier för hur du kan arbeta med kundinsikter och coachning på ett effektivt sätt, hur samtalsanalys kommer att förändra kundservice roll och mycket mer.Du kan kontakta Peter här:https://www.linkedin.com/in/peter-adielsson-24b46157/ Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Om Podcasten

Sveriges första podd om service med serviceproffset Emilie Loman från wowservice.se!Med nyfikenhet i kombination med egna erfarenheter och toppat med olika spännande gäster avhandlas det på cirka 15 minuter per avsnitt ämnen inom service och kundupplevelse, ämnen med hög igenkänningsfaktor som många av oss kan ta till sig av. Det räcker inte med att bara ge bra service längre utan du behöver ge wowservice för att behålla dina kunder och sticka ut.I Wowpodden får du inspiration, värdefulla tips och erfarenheter från hur det fungerar i praktiken kombinerat med fakta och forskning för att du ska kunna skapa magiska kundupplevelser!Wowservice - Skapar kunder som köper mer och berättar om er för fler!I samarbete med Connectel – Lösningar och insikter som leder till nöjdare kunder  Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.