Retorik i kundservice med Pontus F Christoffersen, retorikexpert!

Välkommen till detta avsnitt där jag möter retorikexperten Pontus F. Christoffersen som delar med sig av sin kunskap om konsten att kommunicera!🔍 Vad är egentligen retorik, och hur påverkar den våra interaktioner? 💬 Inom kundservice finns det många situationer där de retoriska färdigheterna är avgörande, särskilt när medarbetare behöver hantera arga, upprörda eller missnöjda kunder. Pontus delar sina bästa knep för att skapa en wowupplevelse i dessa situationer.🤔 Men även vi som kunder kan dra nytta av retoriska strategier. Lyssna in och få värdefulla tips för att göra din röst hörd och få igenom dina önskningar.Missa inte knepen som kan förbättra din kommunikation både professionellt och privat! Du kan kontakta Pontus här:https://www.linkedin.com/in/pontusfchristoffersen/ Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Om Podcasten

Sveriges första podd om service med serviceproffset Emilie Loman!Med nyfikenhet i kombination med egna erfarenheter och toppat med olika spännande gäster avhandlas det på cirka 15-30 minuter per avsnitt ämnen inom service och kundupplevelse, ämnen med hög igenkänningsfaktor som många av oss kan ta till sig av. Det räcker inte med att bara ge bra service längre utan du behöver ge wowservice för att behålla dina kunder och sticka ut.I Wowpodden får du inspiration, värdefulla tips och erfarenheter från hur det fungerar i praktiken kombinerat med fakta och forskning för att du ska kunna skapa magiska kundupplevelser!Wowservice - Skapar kunder som köper mer och berättar om er för fler!  Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.