Retorik i kundservice med Pontus F Christoffersen, retorikexpert!
Välkommen till detta avsnitt där jag möter retorikexperten Pontus F. Christoffersen som delar med sig av sin kunskap om konsten att kommunicera!🔍 Vad är egentligen retorik, och hur påverkar den våra interaktioner? 💬 Inom kundservice finns det många situationer där de retoriska färdigheterna är avgörande, särskilt när medarbetare behöver hantera arga, upprörda eller missnöjda kunder. Pontus delar sina bästa knep för att skapa en wowupplevelse i dessa situationer.🤔 Men även vi som kunder kan dra nytta av retoriska strategier. Lyssna in och få värdefulla tips för att göra din röst hörd och få igenom dina önskningar.Missa inte knepen som kan förbättra din kommunikation både professionellt och privat! Du kan kontakta Pontus här:https://www.linkedin.com/in/pontusfchristoffersen/ Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.