Retorik i kundservice med Pontus F Christoffersen, retorikexpert!

Välkommen till detta avsnitt där jag möter retorikexperten Pontus F. Christoffersen som delar med sig av sin kunskap om konsten att kommunicera!🔍 Vad är egentligen retorik, och hur påverkar den våra interaktioner? 💬 Inom kundservice finns det många situationer där de retoriska färdigheterna är avgörande, särskilt när medarbetare behöver hantera arga, upprörda eller missnöjda kunder. Pontus delar sina bästa knep för att skapa en wowupplevelse i dessa situationer.🤔 Men även vi som kunder kan dra nytta av retoriska strategier. Lyssna in och få värdefulla tips för att göra din röst hörd och få igenom dina önskningar.Missa inte knepen som kan förbättra din kommunikation både professionellt och privat! Du kan kontakta Pontus här:https://www.linkedin.com/in/pontusfchristoffersen/ Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Om Podcasten

Sveriges första podd om service med serviceproffset Emilie Loman!I Wowpodden möter Emilie personer som inspirerar henne och som delar den gemensamma passionen för wowservice. Tillsammans utforskar de vad som krävs för att inte bara ge bra service utan wowservice - Service som skapar lojala kunder och bygger starka varumärken. Ämnena berör allt från hur du skapar en vinnande servicekultur, höjer medarbetarnas engagemang till hur du ökar kundnöjdheten.Varje avsnitt är ca 15-30 minuter och fyllda med inspirerande berättelser, praktiska tips och tankeväckande insikter. Allt från vardagliga wow-ögonblick till ögonblick som verkligen testar gränserna. Från forskning till konkreta verktyg som kan ta din service till nästa nivå.Följ med på resan och låt dig inspireras av samtal mellan människor som brinner för att skapa magiska kundupplevelser inifrån och ut.Wowservice - Skapar kunder som köper mer och berättar om er för fler!  Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.