Susanne Einhorn, beteendevetare, föreläsare och säljexpert, om vägen till supernöjda kunder och lyckliga säljare!

Vad är egentligen receptet för att få supernöjda kunder? Hur får man kundmötet att lyfta hela butiken?Att medarbetarnöjdhet och kundnöjdhet går hand i hand är en enkel ekvation, men hur får man till de här lyckliga medarbetarna då?Lyssna på när Susanne Einhorn, föreläsare, utbildare, och säljexpert, delar med sig av insikter och konkreta tips till dig som vill få ännu nöjdare och lyckligare kunder och medarbetare. Hon delar också de vanligaste misstagen hon ser inom service och hur du kan undvika dem.Du hittar Susanne här:https://www.linkedin.com/in/susanneeinhorn/ Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Om Podcasten

Sveriges första podd om service med serviceproffset Emilie Loman från wowservice.se!Med nyfikenhet i kombination med egna erfarenheter och toppat med olika spännande gäster avhandlas det på cirka 15 minuter per avsnitt ämnen inom service och kundupplevelse, ämnen med hög igenkänningsfaktor som många av oss kan ta till sig av. Det räcker inte med att bara ge bra service längre utan du behöver ge wowservice för att behålla dina kunder och sticka ut.I Wowpodden får du inspiration, värdefulla tips och erfarenheter från hur det fungerar i praktiken kombinerat med fakta och forskning för att du ska kunna skapa magiska kundupplevelser!Wowservice - Skapar kunder som köper mer och berättar om er för fler!I samarbete med Connectel – Lösningar och insikter som leder till nöjdare kunder  Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.