Beatles betydelse för copywriting

Alltså. Det här med slumpen är kanske inte alltigenom jättebra när det gäller att få fram ämnen till en podd. Eller så är det det absolut mest geniala någonsin. För väljer slumpen Beatles och copywriting skälver det till i hela ens väsen. Bävan i tight samarbete med spänd förväntan. För det förpliktigar, det känns liksom stort och väldigt seriöst. Kan vi verkligen få till ett lyssningsvärt avsnitt med de två orden i huvudrollerna? Ja, det är väl det ni, bästa poddlyssnare, får äran att avgöra. Så god lyssning på er! Förkovringslänkar: Copywriting: https://en.wikipedia.org/wiki/Copywriting https://www.activecampaign.com/blog/copywriting-examples Beatles: https://www.abccopywriting.com/2011/08/11/copywriting-with-the-beatles https://www.brightwords.co.uk/copywriter-blog/two-beatles-a-trip-to-the-o2-and-the-art-of-great-storytelling.html https://www.theguardian.com/lifeandstyle/2013/nov/06/beatles-song-lyrics-explained-scott-freiman https://www.rollingstone.com/music/music-lists/100-greatest-beatles-songs-154008/hello-goodbye-159615/

Om Podcasten

Vad har X haft för betydelse för Y? X är ofta en artist eller grupp och Y är oftast ett begrepp eller ämne från den pedagogiska världen eller som rör kommunikation ur ett professionellt perspektiv. Vid rodret sitter Patrik Lögdqvist, training specialist och Sverker Hemring, kommunikatör. Varmt välkommen!